سامانه ثبت پایان نامه و طرح تحقیقاتی : مستندات کاربری

راهنمای کاربران

ورود به صفحه ابتدایی سایت

پس از باز نمودن پنجره اینترنتی، آدرس سایت را به صورت زیر در نوار ابزار تایپ می کنیم:

https://projects.arums.ac.ir

با زدن دکمه Enter صفحه ابتدایی سایت به شکل زیر ظاهر خواهد شد:

ثبت نام

جهت ثبت نام در سامانه ، در منوی ظاهرشده در سمت راست صفحه ابتدایی سایت، بر روی گزینه ی "ثبت نام" کلیک کنید. (در صورتیکه قبلا در سامانه ثبت نام نموده اید بر روی گزینه "ورود" کلیک نموده و نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد نمایید.)

همچنین می توانید با استفاده از آیکن های موجود در سمت چپ و بالای صفحه، نسبت به ثبت نام یا ورود به سایت اقدام نمایید.

سپس در صفحه ی ظاهر شده (صفحه ثبت نام) فیلدهای مربوطه را پر کرده و در انتها بر روی آیتم " ثبت نام " در پایین و سمت راست صفحه کلیک نمایید.

مشاهده پیغام موفقیت آمیز بودن ثبت نام: پس از تکمیل اطلاعات، یک ایمیل تایید ثبت نام به آدرس ایمیل ثبت شده شما در سامانه، ارسال می گردد. به صندوق دریافت پیام ها (inbox یا spam) در ایمیل آدرس خود مراجعه کرده و کلمه عبور خود را فعال نمایید.

پس از کلیک بر روی آیتم " فعال نمایید" به صورت خودکار به صفحه زیر هدایت خواهید شد. در این صفحه بر روی آیتم " ادامه" کلیک نمایید.

ورود به صفحه خانگی:

پس از فعال سازی ایمیل تایید ثبت نام و اتمام مراحل ثبت نام وارد صفحه خانگی خود در سامانه ثبت پایان نامه و طرح تحقیقاتی می شوید. در این صفحه می توانید با کلیک بر روی آیتم ویرایش پرونده نسبت به تکمیل مشخصات شخصی خود اقدام نمایید.

توجه داشته باشید که قبل از ویرایش پرونده و تکمیل اطلاعات پرونده شخصی خود، قادر به بارگذاری اسناد( پایان نامه، طرح تحقیقاتی یا طرح فناورانه) نخواهید بود.

توجه: پر کردن فیلدهایی که حاوی علامت در سمت راست خود می باشند، الزامی است.




نحوه ی ارسال اسناد:

پس ازتکمیل اطلاعات پرونده پرسنلی، قادر به بارگذاری اسناد خود در سامانه خواهید بود.

جهت ارسال اسناد خود (پایان نامه، طرح تحقیقاتی، طرح فناورانه) به سامانه بر روی گزینه " مدیریت اسناد" در منوی سمت راست صفحه کلیک نمایید.

سپس در صفحه ی بعد بر روی گزینه " سند جدید" کلیک نمایید.

در صفحه ی بعد، نوع سند ارسالی خود(پایان نامه، طرح تحقیقاتی، طرح فناورانه) را انتخاب نموده و بر روی گزینه "بعدی" کلیک نمایید

در ادامه فیلدهای مربوط به نوع سند انتخابی خود را پر کرده و سپس بر روی گزینه " بعدی " در قسمت پایین صفحه کلیک نمایید.

رای مثال در صورت انتخاب آیتم " پایان نامه" صفحه زیر نمایش داده می شود. فیلدهای مربوطه را پر کرده و سپس بر روی گزینه " بعدی کلیک نمایید.

توجه: پر کردن فیلدهایی که حاوی علامت در سمت راست خود می باشند، الزامی است.

راهنما: با کلیک کردن بر روی علامت در گوشه سمت چپ هر یک از فیلدها، اطلاعات و راهنمایی های لازم در خصوص آن فیلد نمایش داده می شود.

توجه : در قسمت مدیریت پروژه انتخاب اسامی مجریان طرح، دانشجویان، اساتید راهنما و مشاور، باید صرفا از میان افرادی که قبلا در سامانه ثبت نام کرده اند صورت پذیرد، لذا باید از وارد کردن اسامی افراد به صورت دستی خودداری کرد. در صورت عدم مشاهده اسامی افراد موردنظر، لازم است این افراد نسبت به ثبت نام در سامانه اقدام نمایند. بدین شکل که با تایپ حروف اول نام خانوادگی و یا نام و یا ایمیل در صورتی که فرد مورد نظر در سامانه ثبت نام کرده باشد در لیست نام ایشان نمایش داده خواهد شد که می توانید انتخاب نمایید.

در قسمت فایل ضمیمه در صورت نیاز فایل های موردنظر خود را ( از قبیل مقالات مشابه، پیش فاکتور، پرسش نامه، چک لیست و ...) ضمیمه کنید.

در پایان پس از پر کردن تمامی فیلدهای مربوطه بر روی گزینه " هم اکنون سند را ارسال کن " کلیک نمایید. سند به دفتر کارشناس پژوهش ارسال خواهد شد.

ضمنا هر گونه تغییر در وضعیت سند( همانند ارسال به داوری)، از طریق پیام کوتاه به اطلاع مجری طرح خواهد رسید.